<تهدید جمهوری اسلامی شوخی است/ترامپ حرفهای بزرگ‌تر از دهانش می‌زد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1218
نویسنده : کامران وزیری

تولید دان مرغ و سویا از ساخت موشک سخت‌تر است؟!/ خدا به مسئولان آگاهی بدهد

وی با طرح این سوال که آیا ساختن دان مرغ و سویا سخت تر از موشک زمین به زمین است، خاطرنشان کرد: امیدواریم که این آگاهی را خداوند به مسئولین بدهد و بیش از گذشته در این مسیر گام بردارند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به اقدامات شهید تهرانی مقدم گفت: شهیدان بزرگواری که در مسیر قدرت بازدارنده و تعیین کننده موشکی شب و روز نشناخته و بسیاری از راههای ناپیموده را پیمودند و جان به جان آفرین تسلیم کردند.

سرلشگر باقری تصریح کرد: در رأس آنها شهید بزرگوار، دانشمند بی ادعا و پارسا شهید حسن تهرانی مقدم است که این مسیر را در اکثر روزها با زبان روزه طی کرد و اجر خود را گرفت.

وی افزود: این شهید شاخص این شهداست؛ بنده از سال ۶۰ با عملیات طریق القدس ایشان را شناختم. جوان پرشور و مخلصی بود که بدون داشتن پیشینه نظامی تلاش خود را شروع کرد و از دیده‌بانی به جاهای دیگر رسید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید تهرانی مقدم تاثیر اساسی در پیروزی طریق القدس ایفا کرد. وی بلافاصله به سمت ساماندهی توپ هایی رفت که در عملیات فتح المبین به غنیمت گرفته شده بود و نزدیک به ۱۷۰ قبضه توپ را در فاصله بین فتح المبین و بیت المقدس که ۴۰ روز بود به شکل تاکتیکی وارد عمل کرد.

سرلشگر باقری افزود: در عملیات رمضان از ایشان خواسته شد بر فراز شهر بصره گلوله منور شلیک و اعلامیه پخش کند در صورتی که ما گلوله مخصوص را نداشتیم و به سرعت طراحی کردیم؛ بعدها تاریخ نشان داد که چه کارهای بزرگی انجام خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه شهید تهرانی مقدم همواره در قلب و جان ما زنده است، گفت: او در ادامه به مسیر تشکیل و پایه گذاری موشک زمین به زمین سپاه رفت و کشور ما وقتی با تهدید مواجه شد توپخانه ارتش حداکثر ۴۰ کیلومتر برد داشت در حالی که دشمن موشک اسکاد هزار کیلومتری را به شکل انبوهی در اختیار داشت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: از ثمره اخلاص و کوشش شهید مقدم این بود که گره های دانشی که در مسیر دانش موشکی بود حل شد و به جلو رفت. قبل از شروع یک تست موشکی، دعای توسل و زیارت عاشورا می خواندند و بعد از آن سجده شکر، و این از عمق اعتقاد بود.

موشک های تولید شده در حلب سوریه در جنگ ۳۳ روزه علیه اسرائیل استفاده می شدند

سرلشگر باقری تصریح کرد: حرکت با اخلاص و تلاش جهادی بن بستی در برابر او نگذاشته بود. زمانی که ما از کشورها موشک برای جنگیدن می خواستیم سوری ها می گفتند که انبارهای ما نگهبان روسی دارد و ما نمی توانیم بدهیم و لیبی هم که به ما موشک داد می گفت کجا را بزن و کجا را نزن! یا ۵ عدد زدی دیگر نزن. اما سوریه به جایی رسید که جمهوری اسلامی در حلب برای سوریه موشک تولید کرد و موشک های تولید شده، در جنگ ۳۳ روزه علیه اسرائیل بکار رفت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  افزود: شهید تهرانی مقدم می گفت باید کاری کنیم که این سید بزرگوار دستش پُر باشد و با اقتدار حکومت کند و این دست پر، موشکی است.

سرلشگر باقری گفت: این شهید می گفت چگونه است که صهیونیست بی سر و پا چنگ و دندان نشان بدهد و ما موشک نداشته باشیم که از خود دفاع کنیم و تلاش کرد تا از اسکاد به شهاب ۳ رسید.

وی ادامه داد: مسئله سوخت جامد موشک از جمله موضوعات پیچیده ای است که در دست هر مجموعه ای نیست و کار بسیار سختی است. او در سال آخر عمر بابرکت خود با تلاشش به حل مشکلات سوخت جامد موشک پرداخت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  با اشاره به اینکه ما امروز حتی از روزی که شهید مقدم قرار داشت بسیار جلوتر هستیم و این به برکت خون این شهیدان است، اظهار داشت: شهید مقدم به نصرت الهی اطمینان داشت.

سرلشگر باقری با اشاره به خصلت های زیبای شهید تهرانی مقدم خاطرنشان کرد: خُلق حسن با همکاران یکی از این خصلت ها بود و همکاران دوستانه با او کار می کردند. یک حاج حسن می گفتند و هزار حاج حسن از دهنشان می ریخت.

دشمنان نمی توانند بر سرعت، دقت و فراگیری موشک های ما غلبه کنند

وی افزود: ایشان نیروهایی تربیت کرد که همه منتظر شهادت و جانفشانی هستند. راه شهید تهرانی مقدم ادامه دارد. با تمام توان، قدرت و بدون ضعف و کاستی این راه را ادامه می دهیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پشت سر ولایت بدون تفسیر و تاویل باید عمل کنیم و این را از او یاد گرفته ایم و باید به دیگران هم یاد بدهیم.

سرلشگر باقری در ادامه تصریح کرد: اقتدار موشکی امروز قابل قیاس با دفاع مقدس و حتی با سال گذشته نیست. این آنقدر مهم است که جهان میلیون ها دلار خرج تجهیزات پدافندی می کند اما نمی تواند بر سرعت، دقت و فراگیری موشک های ما غلبه کند


دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68

:: موضوعات مرتبط: نظامی , امنیتی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: سرلشگر باقری، خودباوری، خودکفایی، شهید طهرانی مقدم ,



مطالب مرتبط با این پست
.
ویژگی‌های سامانه جهت‌یاب شنود DDF
صالحی خبر داد: دستگیری 4 خرابکار در یکی از تاسیسات هسته‌ای
برگی از خاطرات حماسه
پسرانی که ما را یاد پدرانشان می اندازند/عکس
حر عاملی حزب الله کیست؟ + عکس
«لشکر خوبان» روایت خوب و نگارش بسیار ممتازى دارد
جزئیات طرح ناو آموزشی خلیج فارس
آمادگي ايران براي ساماندهي و تجهيز نيروي دريايي ناميبيا
امنیت پایدار دریاها مدیون نیروی دریایی ارتش ایران است
ادای احترام نظامی روحانی + عکس
پیچیده ترین عملیات هوایی دنیا
به جرم نماز خواندن در آمریکا از نیروی هوایی اخراج شد
مقابله ناوگروه ارتش با دزدان دریایی در ربایش و انهدام کشتی تجاری ایرانی
فرمانده نیروی دریایی ارتش نامیبیا از ناوشکن جماران بازدید کرد
پهبادی تهاجمی با قابلیت حمل موشک و بمب
شکار عقاب جاسوس اسرائیلی در لبنان +تصاویر
کبراهای زهرآگین ایران؛ چابکتر و قوی تر
واکنش داوود اغلو به خبر همکاری ترکیه با ایران درباره جاسوسان موساد
ایران ؛ شانزدهمین ارتش قدرتمند جهان
مذاکرات موشکی ایران و روسیه در تهران/ S300 جزو تحریم‌ها نیست
عربستان سطح روابط خود را با آمریکا محدود می‌کند
توصیه های سی‎ان‎ان به اوباما؛آمریکا واقع بین باشد/ گام های مثبت ایران را با اقدام متقابل پاسخ دهید
بشاراسد: شرایط موفقیت کنفرانس ژنو 2 !؟
تحریم‌ها بر نیروی هوایی ایران هیچ تأثیری نداشته است.
برژینسکی: دوران سلطه آمریکا بر جهان به پایان رسیده است.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: